Search This Blog

Tuesday, May 5, 2009

Selamat Tinggal UKM.....

3 tahun berlalu begitu pantas.. Aku merasakan bagai semalam tiba di UKM... Dulu nye xsabar nak abis belajar.. Tp bile memikirkan nk menghadapi dunia luar takut plak rase nye... cmne nk bawak diri??? Sumenye bergantung pada keyakinan dan keupayaan diri di samping doa dan tawakkal kepada Dia Yang Maha Agong.. Sedih sangat nk berpisah dengan kawan2.. Tp terpakse berlagak gagah depan kawan2.. Kalo bole xnk bg airmata mengalir.. biar la tangisan ini aku luahkan pada blog ni.. lpas ni mesti susah nk hang out same2 lgi.. masing-masing dah de haluan sendiri... Saat2 akhir kat UKM ni baru la rase rapat ngan sume orang.. Baru nk nikmati hubungn persahabatan ni smpai plak saat nk berpisah.. Kalo bole xsgup nk hadapi perpisahan ni.. tapi tu la adat pertemuan pastinya ade perpisahan.. Nurul, Miza, Erny, Emylin dan sume kawan2 aku rase hepi sangat kenal ngan korang... Walaupun waktu perkenalan tu singkat tp sguh bermakna dlm hati aku.. xtau nk luah mcmane.. yang pasti aku sayang sgt2 kat korang.. xmampu nk tls pnjg2 sbb airmata makin deras mengalir memikirkan kenangan kite bersama...

I LOVE U ALL
Forever n ever n ever....

No comments:

Post a Comment