Search This Blog

Friday, January 29, 2010

Sedih sangat...

Rase nye dh lm sgt xtulis dlm blog nie.. tetibe jew arini nk luahkan perasaan dlm ni.... sejak dua menjak ni aku rase sedih sgt... xtau la kenapa... makin hari makin banyak masalah yang datang.. sampai aku xmampu nk tanggung lagi.. org cakap setiap masalah ade jalan penyelesaiannye.. aku percaye dan aku terus cube.. walaupun mcm2 halangan aku terime... tp hari ni... aku rase putus asa... sedih... kecewa... dan mcm2 perasaan lagi...

xtau nk luahkn sume ni pada sape... cume blog ni je tmpt aku mengadu nasib... dah puas aku pendam... dan puas aku tahan... dah puas aku simpan... dan dan puas aku menangis... terlalu banyak airmate aku mengalir... smpaikan org ckp mate aku dah nmpak bengkak sejak akhir2 ni...

memang betol.. aku banyak sgt menangis... aku pasrah.. aku xtau ape nk buat lagi... ntah la.. aku xtau la kenapa... setiap kebaikan yang kite buat xde sape pon yang ingat.. tapi... setiap perkare buruk yang kite pernah buat smpai mati pon org akan ingat... "harimau mati meninggalkan belang... manusia mati meninggalkan nama"... betol ke mcm tu???? ataupon cume name yang buruk yang dikenang2... dicanang2...

Ya Allah... Hanya KepadaMu aku berlindung... dan Hanya KepadaMu aku Berserah... tiada ape lagi yang aku mampu buat melainkan doa dan tawakkal... aku dah xmampu... aku dah xlarat.. hanya tangisan yang mampu mengiringi aku....

Buat kawan2 tersayang... Doakan kebahagiaan aku dan kejayaan aku... Terima atas sokongan korang sume... Thanks...

3 comments:

  1. Ecot...biler aku bacer kisah ko..aku teringat ngan diri aku sendiri..aku pun rasai aper yg ko rasakan skang...aku faham..kekadang, biler org lain nasihatkan aku suh sabar, aku tak leh agi nak tahan sabar tu.mkin aku mrh org yg nasihat tu...Tp tu je la kater kunci nyer Ecot!! kiter kena jugak paksa diri utk terimanyer..

    Yer, aku pun melalui saat2 kate2 yg ko ckp kan..aku pun di tindas... keje teruk2...tp kena marah jg, kena buli jg...walhal bukan slh kiter!!! org yg buli pun bkn besar mn pun....sbb dia supervisor, aku kena hormat jg...umur dia 19 okey..wallla weh!!!..tp aku tekadkan kat hati, aku nak pengalaman...pglmn aku handle mslh dr aku sendiri..

    Ecot...kalau pikir2...Kiter tak le jg mcm ni...Org kat Luar sn mesti ketawakan kiter tau kalau tgk kite lemah semacam mcm ni

    Kiter kena bangkit..bangkit..bangkit.....!!!!!!!!!!!

    Ko aku..org luar sn..sm je Ecot....mgkn arini har diorg..tp esok..akan dtg....

    ReplyDelete
  2. salam..
    Chot bykkan saba k..stp yg berlaku 2 ada hkmahnya & Allah dh jnjikan blsnnya..kdg2 bkn di dunia tp Dia sediakan d akhirat..

    ReplyDelete
  3. thanks korang2 bg aku semangat.. ak memang btl2 down kali ni.. btl kate ko mylin ape pon terjadi kite xbole tunjuk kelemahan kite pada org.. cume kene pikir terok keadaan kite ade lagi terok dan malang dari kite.. Syadat.. thanks.. Allah sentiasa bersame kite.. thanks kwn2.. sayang korang sume...

    ReplyDelete