Search This Blog

Tuesday, February 2, 2010

Betol ke ni????

Betol ke ni?? aku cm xcaye je aku buat bende ni... tp dah berlaku pon... korang nk tau ape ya berlaku pade diri aku semalam??? hehehe.. jeng jeng jeng.. (konon suspen la tp xsuspen mne pon)

tengahari semalam aku g bank.. ikut bapak aku yang suruh... ikut ati ak malas bebenor... hehe.. sayang duit beb.. hehehe.. tp ape kan daya aku pon xnk susah kn parent aku..

aku g sign agreement utk loan kete..


tp kete kecik je la... hehe.. sesuai ngan gaji aku y kecik skrg ni.. kalo ade rezeki beso t aku tmbh yg beso lak.. (berangan je dl ntah bile dpt pon xtau).. aku sign agreement loan kete viva elite ezi 1.0.. kete murah je.. asal bole jalan dan berkhidmt ngan aku pon dah syukur... deposit aku letak 1000 jew.. al maklumlah gaji den kocik jew.. xmampu lak nk letak deposit byk2... hehehe

Terfikir2 jugak... kene la ak save duit lepas ni... bawak bekal je g keje.. t xde duit nk wat simpanan kawin... hehehe.. lmbt kumpul duit lmbt lak ak kawin t..hehe.. (betol emylin??) hehe..

Walau cmne pon aku tetap hepi... sbb kete ni ak beli ngan duit sendiri... (walaupon loan ngan bank) hehehe... sbb xde la aku pinjam kete bapak aku je ari2.. xpon asyik2 pinjam kete akak aku.. naik segan lak ngan husband die.. hehehe..

ok la geng2... t aku dtg lagi ngan entry2 yang baru..

papai!!!! luv u all.. muuuuuaaahhh!!!!!

3 comments:

  1. ecot...aku gembira..aku gembira sbb ko dah beli keter!!! hahaha...wei, biler nak bwk aku jenjalan..teringin den gi Danga Bay...hahha....Jom cepat bwk aku jalan...nanti aku lanjer ko tgk wayang...

    P/s : Bwk keter pelan2 tau nanti.....i takut la U..hahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha.. aku br sign agreement kat bank..
    lom amik kete lagi.. t dah amik kete aku bwk ko jejalan ea.. bkn setakat g danga bay pusing satu malaya ni pon bule.. hehe...

    p/s: aku pon takut nk bwk laju2.. al maklumlah fobia takut eksiden ag.. hehe

    ReplyDelete
  3. salam..
    chot,tahniah nk beli kete ea..kumpul hrta ckit dlu kan..pastu bru leh kwin..hehe..nurul dh pkai kete..viva putih jek..chot nk amik viva elite ye..lg power la..huhu..

    ReplyDelete