Search This Blog

Thursday, April 22, 2010

Sakit????

Dah lame rasanye aku xsakit terok... Last aku sakit ms form 2.. Sakit2 besa tu ade la.. xtahan rase nye.. Ikutkn hati aku ni nk je cuti.. Tp bos aku tue...='(~~~ patut nye dah nmpak staff tu sakit cm nk mati suh la mc.. ni tidak.. lagi die bagi aku banyak keje.. Bos aku mmg xde perasaan gak nye.. Letih la cmni... Aku kalo xsbb kesian kat staff sorg lagi ni dah lm aku cuti...

Sakit sgt... kepale pening.. tekak sakit.. hidung plak.... demam rindu kat abg kot... huhu... Actually mmg rindu sgt kat die.. bayangkan dah 8 bln aku xjmp die... Rindu sgt2... Die pon sibuk ngan komitmen die... Bile la agaknye aku dpt jumpe die... ni la akibat hubungan jarak jauh... hehehe.. terime je la ye...

Adik aku ckp aku ni degil... keje keje keje.. Gile keje gak nye!!!! Marah betol adik aku kat aku plak.. Ibu aku plak marah2 aku sbb degil xmau makan ubat... siap hidangkan ubat utk aku lagi.. hehehe.. sbb die tau aku xkn makan kalo xsediakan... huhu.. Manje la plak.. sesekali.. huhu..


No comments:

Post a Comment