Search This Blog

Friday, June 4, 2010

Cari Keje yop!!!

Assalamualaikum..

Hye kawan2 sume... Aku lame dah tak menjengah blog aku ni.. Rindu plak rase nye nk berkongsi cerite ngan kawan2 blogger aku.. Hehehee..

Actually xde la menarik sgt cerite yang nk dikongsi tapi its all about job.. I'm not jobless.. but trying to find at least stable job.. aduhai..

Tapi Alhamdulillah rezeki sejak akhir2 ni membuat aku tersenyum setiap hari.. dan semoga kegembiraan ini berpanjangan... Ape la y aku nk cite ni sebenarnye... Mukadimahnye panjang bebenor.. Cmni..

1st.. huhu.. Exam Spa Gred 41 aritu.. Alhamdulillah.. memang xjangka.. Syukur sangat2.. aku lulus... Walaupun br step pertama.. tp sekurang2nye membangkitkan semangat yang dah semakin suram hari demi hari ni... Kalo x mesti rase bertambah down je jiwa nih..

2nd.. aku de interview untuk jawatan pembantu syariah 07/06/2010 bersamaan hari isnin.. Walaupun jawatan ni Gred 17 aku akan tetap akan wat yang terbaik... Bukan jew utk diri aku tp untuk family aku jugak... Actually lm dah aku mohon.. sebelum aku keje kat cni lagi aku dah apply job tu.. Semoga segala urusan aku pada hari tu dipermudahkan Allah.. Alhamdulillah atas rezeki yang melimpah ruah nih..

3rd.. aku akan terus mencari dan mencari.. Semoga dapat memperoleh ape yang dihajatkan.. InsyaAllah...

4rd.. Buat rakan2 yang dah berjaye dapat keje impian.. Aku ucapkan tahniah ye.. Ade lubang2 kosong meh la share kat aku yew... huhu..

Orait la geng.. aku cau dl.. ni curi2 je waktu pejabat... mau sambung wat keje yang banyak sangat2 nih!!!! Bye2 geng.. Luv u all.. t/care.. Oppss.. kepada pelajar2 sekolah dan guru2 selamat bercuti!!

No comments:

Post a Comment