Search This Blog

Saturday, June 19, 2010

Ade mau kongsi2 same kawan2...

Assalamualaikum...

Ape kabar sume rakan2 ku... Hope anda2 berada dalam keadaan yang sehat n sentiasa di bawah lindungan rahmat Allah.. InsyaAllah..

Rasenye xdela banyak sangat nk kongsi ngan korang.. tapi ade la secebis berita2 yang mungkin bole buat kwn2 yang jauh jadi dekat.. okeyhh x??? huhu... Lately.. rase sedih sgt.. xtau la kenape.. mayb melihatkan hubungan ngan si dia bagai retak menanti belah jerk.. Masih xdpt kate putus.. but.. parent selalu je tny pasal die.. penat nk menjawabnye.. aduhai.. dugaan sgt.. Urm.. Parent dah mule tny bile nk ikat.. aduh!!! lagi pening di buatnye.. rase kusut sgt kepale otak nih.. ngan hal si dia.. xtermasuk masalah2 kat opis... aduhai.. tpi kalo difikir ade org masalah lagi besar dari aku baru la reda ckit kusut kat kepala nih.. Sabar je la dengan sume ni kn.....

Walau ape pon.. tetap ade cite yang menyeronokkan (tp xdela sonok sgt.. excited je lbh).. huhu.. antarenye... ritu kn br lulus exam spa... Alhamdulillah.. Then, dah dipanggil utk PAC M41.. wah!! cuak je mcm... bkn mcm lagi.. tp seriusly mmg cuak giler2.. nanti je la saat nye 10 Julai ni kn.. huhu..

Ade lagi.. bagi aku cite nk kelakar.. tp xtau la bg korang kn sbb korang xberada dlm situasi aku.. huhu.. Pengalaman ms g interview utk jawatan Pembantu Syariah LS17.. mmg kelakar sgt2.. aku asyik ketawa je dlm blik interview tue.. Interviewer tu plak asyik gelak kn aku jew.. ahahaha.. malus aku d buatnyer.. Confirm2 la aku xdpt jawatan tue.. Pegawai tu mesti reject aku awal2.. terok2... hahaha.. Yerla.. aku mohon jawatan pembantu Syariah.. xku xjangka la soalan bab2 agamenye dasyat2.. mau terkedu2 aku menjawabnye... aduhai.. malu nye!!! heheh.. kalo bole patah balik aku mau stdy semula buku2.. haha.. kalo nk cite takot pnjg sgt lak.. hehehe.. Gelak sorg2 je la...

Isnin ni lak de lgi interview utk aku.. kat Hotel Selesa Jb.. Aku pon xigt bile aku apply.. tp position HR Clerk jew.. but.. its ok for me.. as long as aku ley dpt peluang utk tingkatkn kerjaya aku.. I'll do d best.. Wish me luck frenz... huhu..

k la... cau cin cau..

1 comment:

  1. echot!! aku mendoakan kejayaan ko....wah, mesti pengalaman yg tak dpt dilupakan la biler Ivew maser pembantu syariah tuh..hehehe..pe-pe pun, yg penting kita dh berusaha sedaya mungkin kan..:-) gud luck yunk!!!

    ReplyDelete